Projekt graficzny
GRATIS

Blog

Proporczyki i flagietki reklamowe - jak je wykorzystać?

Właściwa komunikacja z otoczeniem oraz prowadzenie efektywnych działań marketingowych to kluczowe aspekty kreowania pozytywnego wizerunku firmy chcącej zadbać o wypromowanie swoich produktów lub usług. Wymiar i zakres realizowań działań promocyjnych...

Czytaj więcej

Ścianki wystawiennicze i ich rola w marketingu

Osiągniecie maksymalnej skuteczności w zakresie realizacji działań marketingowych, wiąże się z koniecznością sięgania po zróżnicowane metody promocji. Jednym z kluczowych obszarów promocji okazuje się możliwość bezpośredniego kontaktu z odbiorcami...

Czytaj więcej

Co powinieneś wiedzieć o fladze reklamowej?

Otworzenie własnej działalności wiąże się z wieloma wyrzeczeniami, a początki każdej firmy wchodzącej na rynek są niezwykle trudne. Jednym z najczęściej wskazywanych problemów jest pozyskiwanie nowych klientów. Istnieje jednak kilka sposobów, które w...

Czytaj więcej

Gdzie i kiedy przydadzą się słupki odgradzające?

Wielokrotnie zdarza się, ze w przestrzeni publicznej istnieje konieczność oznaczenia lub odseparowania jakiegoś obszaru, zwłaszcza jeśli w grę wchodzą wszelkie wydarzenia z dużą ilością uczestników jak np. gale, imprezy zamknięte, targi. Świetnie w...

Czytaj więcej

Flagi reklamowe. Dla kogo?

Flagi z reklamą firmy są bardzo estetyczną i przede wszystkim rzucającą się w oczy reklamą, dzięki czemu są one często wybieranym sposobem na reklamowanie marki. Nośnik powinien się przede wszystkim ładnie prezentować pod względem graficznym, jak i...

Czytaj więcej

Czy billboard to wciąż dobry sposób na reklamę?

Jadąc samochodem lub spacerując po mieście, można dość łatwo zauważyć mijane obok billboardy reklamowe. Czasem jest ich tak dużo, że skupienie się na jednym staje się praktycznie niemożliwe. Mimo to, nie sposób bagatelizować przedstawionych na nich...

Czytaj więcej

Jak budować wizerunek marki?

Bezsprzecznie budowanie wizerunku firmy przynosi wiele korzyści. Stosowanie symboli takich jak logo, kolorystyka, czy charakterystyczne hasła, pozwalają na to, aby dana marka była kojarzona i rozpoznawana przez wiele osób. Pamiętajmy również, że...

Czytaj więcej

Jak powinien wyglądać lokal wyborczy?

Lokal wyborczy powinien być przygotowany tak, by być godnym wydarzenia, jakim są wybory władz na różnych szczeblach administracji. Państwowa Komisja Wyborcza opracowała wytyczne, które wskazują jak umiejscowione powinno być pomieszczenie, w którym...

Czytaj więcej

Jak zaprojektować flagę reklamową?

Dwudziesty pierwszy wiek to czas, w którym we właściwie każdej branży panuje silna konkurencja. Taki stan rzeczy oznacza, że konieczne jest prowadzenie nietuzinkowych działań w celu zachęcenia do siebie klientów i osiągnięcia sukcesu biznesowego. W...

Czytaj więcej

Reklama outdoor - czym jest?

Reklama zewnętrzna, na którą potocznie mówi się reklama outdoor to działania marketingowe przekazywane na środkach i nośnikach umieszczonych na zewnątrz budynku albo w otwartej przestrzeni. Głównym celem reklamy jest dotarcie do jak najszerszego...

Czytaj więcej