Projekt graficzny
GRATIS

Co powinieneś wiedzieć o fladze reklamowej?

Otworzenie własnej działalności wiąże się z wieloma wyrzeczeniami, a początki każdej firmy wchodzącej na rynek są niezwykle trudne. Jednym z najczęściej wskazywanych problemów jest pozyskiwanie nowych klientów. Istnieje jednak kilka sposobów, które w niezawodny sposób mogą pomóc w tej kwestii. Jednym z nich jest odpowiednia promocja. W końcu skuteczna kampania reklamowa jest podstawą sukcesu. Wśród promocyjnych rozwiązań charakteryzującym się owocnymi rezultatami oraz niskimi kosztami jest flaga reklamowa. Jakie są jej największe zalety? Jak powinna wyglądać oraz na co zwrócić uwagę podczas jej projektowania? Poniżej dowiesz się, czy opłaca się zainwestować w tę formę promocji.

 

Zalety flagi reklamowej

 

Flaga z reklamą jest jednym z możliwych rozwiązań zaprezentowania swojej firmy w indywidualny i oryginalny sposób. Na początku wskazana jest dokładna analiza tego, co będzie się na niej znajdowało, ponieważ jest ona swoistym połączeniem pomiędzy naszą marką a klientem. Jej jasno określone przesłanie powinno być na tyle nietuzinkowe, by zapadło na długo w pamięci osób, które ją zauważyły. Artykuł ten jest idealną alternatywą dla innych gadżetów reklamowych, które często nie spełniają swojej promocyjnej funkcji. Jej duży rozmiar jest gwarancją większych możliwości i pozwoli dotrzeć do wielu potencjalnych klientów. Należy zwrócić uwagę, że tego typu produkty są przystosowane do korzystania z nich na zewnątrz. Są wysokoodporne na niekorzystne warunki atmosferyczne, w tym śnieg, deszcz oraz promienie UV. Dzięki temu mamy pewność, że inwestycja we flagę reklamową jest opłacalna, a jej materiał będzie przez długi czas nasycony kolorem. Należy wspomnieć również o jej lekkiej konstrukcji, wskutek której przenoszenie flagi jest wyjątkowo proste. Rozwiązanie pozwala to na dużą mobilność i stosowanie flagi w różnych lokalizacjach.

 

Co powinna zawierać flaga reklamowa?

 

Jak wyżej wspomniano, zaleca się poważnie podejść do zagadnienia: co umieścić na fladze reklamowej, tak by, jak najbardziej zoptymalizować zainteresowanie naszymi produktami czy usługami. Należy uzmysłowić sobie, że na co dzień mijamy tysiące reklam znajdujących się w przestrzeni publicznej. Przemierzając ulicę, często czujemy się przytłoczeni zbyt dużymi i krzykliwymi hasłami. Dlatego też kluczem do sukcesu jest unikatowość. W końcu musimy przebić się przez morze innych sloganów. Flaga z reklamą musi być ciekawa. Powinna przykuwać uwagę przy jednoczesnym braku negatywnych skojarzeń. Najważniejszą cechą flagi jest jej duża powierzchnia, stąd też zmieści się na niej wszystko, co tylko wymyślimy. Pożądane jest na niej zamieszczenie:

  • informacji o przedsiębiorstwie,
  • informacji o usługach,
  • informacji o produktach,
  • loga lub innej grafiki.

 

Jaka podstawa do flagi?

 

Jednym z podstawowych elementów flagi, który pełni funkcję stabilizatora jest podstawa. To na nim wyrób opiera swoją stabilność. Podstawa flagi powinna być idealnie dopasowana do podłoża. Najczęściej wybierane są wkręcane i wbijane egzemplarze, które bardzo dobrze sprawdzają się na miękkich powierzchniach, takich jak piasek, trawa i inne podłoża ozdobne.

Dostępne są również podstawy krzyżakowe, które przeznaczone są do płaskich, twardych powierzchni zewnętrznych, jak i wewnętrznych.

W obu przypadkach, jeśli chcemy zmaksymalizować równowagę flagi, możemy wykorzystać do tego specjalne obciążniki, które minimalizują prawdopodobieństwo przewrócenia się konstrukcji.

 

...więc jaką flagę reklamową wybrać?

 

Wielu z nas zadaje sobie to pytanie. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ponieważ każdy ma inny pomysł na kampanię reklamową. Istnieje jednak kilka elementów, które warto wziąć pod uwagę, decydując się na flagę. Przede wszystkim flaga z nadrukiem reklamowym musi mieć odpowiedni rozmiar. Im będzie ona wyższa, tym więcej potencjalnych klientów ją zobaczy, jednak automatycznie wiąże się to z wyższymi kosztami. Nie bez znaczenia jest również kwestia nadruku i samej kolorystyki. W tej sprawie większość zależy od preferencji danej firmy. Flaga promocyjna powinna być wykonana z materiałów wysokiej jakości, dlatego też warto ulokować swój kapitał w produkcie od sprawdzonych producentów.

Nie masz głowy do projektowania? Nie szkodzi, w MagDal zajmiemy się również Twoim projektem graficznym, a następnie zrealizujemy zamówienie. Ty dostaniesz już gotowe do wykorzystania flagi!

Wróć