Projekt graficzny
GRATIS

Czy flagi reklamowe są odporne na warunki atmosferyczne?

Reklama to coś więcej niż tylko ulotki, billboardy, czy też drobne artykuły reklamowe. To również... flagi, które często umieszczane są na stoiskach, przy wejściach do siedzib firm, a także jako element dekoracyjny w biurze. Na czym polega ich wyjątkowość i jak "radzą sobie" z niegościnnymi warunkami atmosferycznymi?

 

Co może wytrzymać flaga?

 

Flaga to — co może wydawać się zaskakujące — jeden z najbardziej wytrzymałych nośników reklamy. Flagi odporne na warunki atmosferyczne to standard w trakcie eventów, spotkań, koncertów, wydarzeń biznesowych itd. Umieszczone na nich nadruki są skutecznie chronione przed wypłowieniem, dzięki czemu nawet wielotygodniowa ekspozycja na światło słoneczne, nie będzie im groźna. Flagi świetnie znoszą też działanie intensywnego wiatru. W tym przypadku trwałe przymocowanie flagi do słupka to nie wszystko. Liczy się również obciążenie, którym jest najczęściej specjalny pojemnik z piaskiem. W razie potrzeby można go doposażyć w automat rotujący, dzięki któremu flagi reklamowe obracają się zgodnie z kierunkiem wiatru.

 

Doskonałe w każdych warunkach

 

Marketingowe flagi z nadrukiem reklamowym to nie tylko gwarancja wytrzymałości, ale też możliwość wykorzystania w każdych warunkach. Flagę można z łatwością przenieść w dowolne miejsce. Jest lekka, poręczna, łatwa w czyszczeniu i co najważniejsze — na długo zachowuje swoją naturalną kolorystykę. Co więcej, flaga sprawdza się o każdej porze roku. Można ją rozstawić w czasie mroźnej zimy, wietrznej wiosny, ale też gorącego lata i dżdżystej jesieni. Flagi z nadrukiem reklamowym są bezkonkurencyjne w porównaniu do dekoracji wykonanych z tworzywa sztucznego, styropianu, folii i wielu innych, delikatnych materiałów. Prezentują się dumnie i okazale, podkreślając swój charakter głównie w trakcie intensywnego wiatru.

 

Dlaczego warto wybrać flagę reklamową?

 

Flaga kojarzy się z przepychem, elegancją i powagą branży. Łatwo przyciąga wzrok, będąc pod tym względem dużo bardziej skuteczną od innych, tradycyjnych reklam outdoorowych. Flaga reklamowa sprawdzi się wszędzie. Można ją usadowić przed gmachem kamienicy, w której znajduje się nowootwarte biuro, a także obok mównicy, tuż przed rozpoczęciem ważnej prelekcji. Poza tym obecność flagi znacząco przyciąga spojrzenia. Mądrze usytuowana dekoracja to pewność, że reklama będąca treścią flagi łatwo dotrze do wszystkich potencjalnych klientów.

 

Dowolność wzorów, kolorów i rozmiarów

 

Na fladze można umieścić dowolne treści, począwszy od prostych haseł reklamowych, a skończywszy na rozbudowanych logach popularnych marek. Największe flagi reklamowe to potężne konstrukcje, których długość może przekraczać nawet 120 cm. Mowa tu oczywiście o konstrukcjach plenerowych, które są przeznaczone jako element dekoracji ważnych, outdoorowych eventów, stoisk terenowych, a także obiektów koncertowych.

 

Reasumując, flaga nie musi wyłącznie kojarzyć się z narodowymi symbolami. Dziś jest ona też nośnikiem reklamy, który w porównaniu do innych nośników, charakteryzuje się wieloletnią trwałością. Dlatego jeśli chcesz mieć swoje własne flagi reklamowe zapraszamy do kontaktu, a także zapoznania się z całą ofertą MagDal.

Wróć