Projekt graficzny
GRATIS

Flaga z reklamą - jaką wybrać?

Nie od dziś wiadomo, że reklama firmy jest nieodłącznym elementem każdego dobrze prowadzonego biznesu. To dzięki niej jesteśmy w stanie dotrzeć do większej liczby naszych potencjalnych klientów. Promowanie firmy jest potrzebne, zarówno aktywnie, jak i statycznie. Doskonałym rozwiązaniem dla takich reklam są flagi przenośne oraz stacjonarne. Poniżej przedstawimy Państwu różnego rodzaju flagi oraz pomożemy wybrać te najbardziej potrzebne.

 

Flagi reklamowe - jak można je wykorzystać?

 

Flagi reklamowe są bardzo dobrym narzędziem marketingowym o dużym potencjalnie oraz świetnym sposobem na kampanię reklamową wyjazdową, czy stacjonarną. Sposób takiego promowania firmy jest o wiele bardziej ciekawszy niż zwykle plakaty, ulotki, banery lub bilbordy. Flagi z reklamą mogą służyć do rozpowszechniania firmy, jej konkretnych usług i produktów. Ze względu na ich mobilność idealnie sprawdzą się na wszelkich imprezach plenerowych, kampaniach wyjazdowych, imprezach masowych, konferencjach czy nawet na ostatnio coraz bardziej popularnych targach tematycznych organizowanych w różnych miastach w Polsce, jak i za granicą.

 

Bardzo ciekawym zastosowaniem flag jest użycie ich jako drogowskazy do naszej firmy lub stoiska, na którym ją prezentujemy. Dobrym pomysłem jest też wyznaczanie flagami miejsc parkingowych, ponieważ już od samego początku klienci mają styczność z naszą marką. Zastosowań flag reklamowych jest bardzo dużo i zależy to w dużym stopniu od naszej kreatywności. Warto pamiętać, że flagi najlepiej wykorzystać tam, gdzie najwięcej osób może je zobaczyć i w sposób, aby wyróżnić je z tłumu oraz przyciągnąć uwagę.

 

Flaga z reklamą - jaką wybrać?

 

Na rynku można spotkać wiele flag reklamowych. Jednak nie wszystkie mogą być wykorzystane w każdym miejscu. Zanim zakupimy daną flagę, warto zadać sobie pytanie, gdzie chcemy ją umieścić i jaką rolę ma spełnić? Poniżej zaprezentujemy Państwu szeroki wybór flag oraz ich zastosowanie i miejsca, w których warto je zamontować.

  • Flagi przenośne są dobrym rozwiązaniem, gdy chcemy, by nasza reklama dotarła do większego grona odbiorców. Flagi te są flagami plenerowymi i możemy je zabierać wszędzie tam, gdzie planujemy wyjazd służbowy, czy to na targi w halach, czy na imprezy plenerowe. Umożliwiają nam reklamę wielkoformatową, a jednocześnie skromną. Bardzo dużym plusem tego rodzaju reklamy jest to, że zakupiona raz, będzie służyła nam przez długie lata, gdyż wyprodukowana jest z wysokiej jakości materiałów. Tworzywo, z którego jest zrobiona, odporna jest na czynniki zewnętrzne takie jak deszcz, czy promienie słoneczne. Flagi przenośne bardzo dobrze prezentują się na zewnątrz przy świetle dziennym, a podmuchy wiatru miotające flagi z reklamą zwracają uwagę naszych potencjalnych klientów. Swoje zastosowanie znajdą też w pomieszczaniach podczas targów handlowych, salonach samochodowych oraz w każdym pomieszczeniu, który pozwoli na jej zamontowanie. Ich dużą zaletą jest mała waga oraz prosty montaż, dlatego bez problemu może być przetransportowana. Instalacja odbywa się na podstawie gumowej albo stalowej. Może też posiadać obciążnik wypełniony piaskiem. Na fladze możemy zamieścić dowolny nadruk oraz dostosować go do kształtu flagi.
  • Flagi pionowe montujemy na stałe np. w miejscu najbardziej uczęszczanym przez ludzi lub przy siedzibie naszej firmy. Są one rodzajem reklamy wielkogabarytowej. Flagi te umieszczamy wysoko na maszcie. Wykonana jest z wysokiej jakości, dlatego nie ma obaw szybkiego zniszczenia jej przez czynniki atmosferyczne.
  • Flagi poziome kojarzone są przede wszystkim z ważnymi wydarzeniami, które miały miejsce w Polsce, dlatego bardzo dobrze odbierane są przez znaczną grupę ludzi. Flagi poziome przekazują nam konkretne wartości czy przekonania, więc dlatego są sposobem na reklamę firmy. Jeżeli zależny nam, aby firma była kojarzona jeszcze bardziej poważnie, to warto zastanowić się nad zamontowaniem właśnie takiej flagi przed siedzibą firmy.
  • Flagi gabinetowe najczęściej wykorzystywane są podczas rozmów biznesowych lub podczas ważnych negocjacji. Są perfekcyjnym elementem uzupełniającym ważne spotkanie lub podkreślającego jego charakter. Flagi te możemy szybko zwinąć i przenieść tam, gdzie będą nam akurat potrzebne. Ich elegancji styl podkreśli renomę naszej firmy.
  • Flagi fasadowe są tym rodzajem flag, które wywieszane są przy okazji świąt państwowych. Bardzo często przedstawiają naszą przynależność do konkretnego regionu, czy też miasta. Flagi fasadowe są wykorzystywane również jako nośnik reklamowy. Ich rolą jest informacja o siedzibie firmy lub zachęcenie do jej odwiedzenia. Flagi te wsuwane są w maszcik.
  • Flagi i proporczyki na stoły konferencyjne - mini flagi mogą być jedno lub dwustronne, a proporczyki nadają charakter i elegancję. Obydwie rzeczy można używać na spotkaniach biznesowych, ważnych kolacjach firmowym, czy nawet negocjacjach. Proporczyki zrobione są z wysokiej jakości atłasu. Można je ozdobić pomponami i frędzlami. Materiał nie gniecie się, ponieważ jest dodatkowo usztywniony aż trzema warstwami.
Wróć