Projekt graficzny
GRATIS

Jakie formy reklamy wybrać na targi?

Promocja na targach to dużo więcej niż tylko ruch marketingowy. Udział w istotnym wydarzeniu, jakim niewątpliwie są targi firmowe, to znakomity pomysł. Decyzja o obecności firmy na tego typu imprezie może przynieść wiele szans. Mowa tu nie tylko o korzyściach wizerunkowych, ale również o wymiernych efektach biznesowych.

Dlaczego promowanie się na targach jest ważne?

 

Starannie zaznaczona obecność nasze firmy podczas różnych wydarzeń branżowych, takich jak na przykład eventy plenerowe, pozwala na wypracowanie nowych szans biznesowych. Przede wszystkim targi zapewniają możliwość osobistej interakcji z potencjalnym Klientem. W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie taki sposób dotarcia do Klienta oznacza lepsze poznanie jego potrzeb. Dodatkowo targi są wyśmienitą sposobnością ku temu, aby przypatrzeć się działaniom konkurencji. Oczywiście nie trzeba traktować jako zagrożenie, ale bardziej jako źródło subtelnej inspiracji. Niespodziewaną kopalnią nowych idei może być nawet prozaiczna wymiana zdań z osobami z branży. Bezpośrednie interakcje mogą ułatwić nam nie tylko zdobycie nowych Klientów, ale również poznanie wartościowego dostawcy lub utalentowanego pracownika. Co więcej, dobrze rozplanowana obecność na targach może także wpłynąć na lepszą rozpoznawalność naszej marki. Pomocne w osiągnięciu tego celu może być wkomponowanie do naszego planu wystawienniczego bezprecedensowych akcentów, takich jak, chociażby premiera konkretnego produktu.

 

Jakie nośniki reklamowe wybrać?

 

Oczywiście sposób prezentacji produktów, na przykład poprzez rollupy reklamowe, ma niebagatelne znaczenie. Stand, który kusi Klienta — taki jest cel naszej ekspozycji targowej. Nieocenioną pomocą w jego osiągnięciu są solidne ścianki ekspozycyjne. Bynajmniej ich walory użytkowe nie mogą ograniczać się jedynie do sugestywnej estetyki. Ścianki targowe powinny być również odporne na działanie negatywnych czynników atmosferycznych w sytuacji, kiedy wydarzenie rozgrywa się w plenerze. W przypadku targów na świeżym powietrzu warto sięgnąć po starannie wykonane parasole reklamowe, które zagwarantują przynajmniej częściową ochronę przed wiatrem, deszczem i śniegiem. Na evencie plenerowym doskonale sprawdzą się również namioty automatyczne. Intuicyjne w instalacji zapewnią komfort Gościom i będą stanowić znakomite tło dla prelekcji wewnętrznych. Abstrahując od tego, na targi warto zabrać funkcjonalne leżaki. Z pewnością warto ofiarować je najbardziej lojalnym Klientom. Wygodny leżak zapada w pamięć dużo bardziej niż konwencjonalne gadżety reklamowe, takie jak na przykład notesy czy długopisy. Prezent ten kojarzy się przede wszystkim z błogim wypoczynkiem. Dzięki temu obdarowana nim osoba będzie kojarzyć naszą markę z przyjemnymi doświadczeniami.

 

Jeśli wybierasz się z własną firmą na targi lub inne eventy w najbliższym czasie zapraszamy do zapoznania się z dedykowaną ofertą: https://magdal.pl/oferta/nosniki-reklamy

Wróć